יום שני, 7 במרץ 2016

כשבולשיט קוראת מעל הבמה לעצור את הבולשיט.

מירי רגב (בכוונה לא "השרה רגב") היא ככל הנראה אשה מוכה או לפחות מושפלת. איני יודע מהם שורשי ההשפלה שמניעים את מוחה אבל הם כנראה עמוקים. אחרת קשה להבין מה מניע אותה להתריס שוב ושוב בקול "ענות גבורה" נגד האליטה התרבותית המתנשאת, ולגרום לה לבוז לרגב ולמה שהיא מתיימרת לייצג ולהתנשא עוד יותר על רגב.
את שלשים המנדטים שמירי מנכסת לעצמה, לא היא הביאה, וספק אם היא בעצמה הייתה מצליחה להביא מנדט אחד.
מנדטים, בכל מספר או שיטה בחירה, לא מייצגים תרבות, בפרט שהתרבות, קיימת או חלופית, לא הייתה ואינה נושא בהתמודדות בבחירות. 
אם כך, מה בתרבות השלטת מפריע או מכעיס אותה? מה מריץ או משגע את מירי? אם לא הקנאה והידיעה שאין לה סיכוי לשנות את יחס שועי התרבות הנוכחת אליה. כי לה ולשלושים המנדטים "שלה" אין מסר תרבותי ראוי להשוואה לתרבות הנוכחת ולכן אין למירי דרך אחרת מלבד לראות בתרבות הנוכחת ובמיצגיה כמתנשאים!
מירי יודעת היטב שתת התרבות המזוהה עם שלושים המנדטים "שלה" אינה חלופה! תת תרבות כזאת לעולם לא תאומץ או תתקבל בהבנה ע"י נושאי הדגל המתנשאים של התרבות השלטת והם לא יחדלו ללעוג לה ולמה שהיא מייצגת.
בדיוק כפי שהחרדים האשכנזים אינם מוכנים לקבל בהבנה ובודאי לא לאמץ את החיקוי הזול שמייצגת החרדיות המזרחית!
הרב עובדיה הבין את מזמן ולכן ויתר על ההכרה האשכנזית והמציא את ש"ס ויצר חרדיות מזרחית יש מאין.
מירי רגב היא שרת תרבות חסרת מסר תרבותי, לכן היא הבולשיט בהתגלמותו! ככל בולשיט חסר תוכן גם היא עושה המון רעש וצילצולים, אך בפועל תסתפק במעט מאד. תסתפק בכך שנציגי התרבות המתנשאת יחזרו לפתחה כדי לקבל קצת תמיכה כספית.
בולשיט במלא הדרו.
בשיטתם המוכרת של שולחיה הפוליטיים, היא תזרים כספים "לפריפריה" למצגי שווא של תת תרבות שיזמו שם בעבורה, אך בפועל הכספים האלה יגיעו לידיהם של מקורבים פוליטיים במסווה תרבותי. כי הרי ידוע שכל צרכני התרבות המתנשאת בפרפריה לא מביאים אף לא מנדט אחד!...
כמו אתונו של בלעם מירי רגב סמל הבולשיט הישראלי, השמיעה מבלי שהבינה, מעל הבמה קריאה נואשת, תעצרו אותי לפני שאני מדרדרת לתהום תרבותית שאין לי מושג, אם ואיך אצא ממנה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה